Logotipas – firminio stiliaus pagrindas. Kiekvienas verslas prasideda nuo idėjos. Kiekvienos įmonės prestižas susikurti firminį stilių. Logotipas – tai firmos veidas, tad teisingai parinktas firminis stilius suteikia konkurencinį pranašumą. Jei dar tik kuriate įmonę, susitikimas su dizaineriu palengvins įvaizdžio pasirinkimą, norint tapti išskirtiniais vizualiame pasaulyje.
Seno logotipo atnaujinimas. Jei jūsų logo neatitinka laikmečio stiliaus ir pageidaujate atnaujinimo, – pateiksime variantus, kaip tai padaryti.
Patvirtinus galutinį prekės ženklo ar įmonės logo variantą, pateikiamas prekės ženklo vadovas, firminio stiliaus aprašymo knyga, kurioje numatomi pagrindiniai prekės ženklo bei jo elementų naudojimo būdai. Tai padės išlaikyti firminio stiliaus vientisumą.
Firminį stilių reprezentuoja reklaminiai atributai. Firminis stilius spaudos darbuose: vizitinės kortelės, darbuotojų pažymėjimai, blankai, vokai, bukletai. Firminis stilius išorės reklamoje: iškabos, vėliavos, reklama ant automobilių. Firminis stilius reklaminiuose atributuose bei verslo dovanose jūsų partneriams bei klientams: rašikliai, blonknotai, puodeliai, marškinėliai, maišeliai…
Firminis stilius – svarbi įmonės įvaizdžio dalis ir jūsų verslo sėkmės garantas.